2016. január 2., szombat

Mitol esett le a zenekari marketing tantusza?

Mint sok marketingesnek, nekem is egy filmbol esett le a tantusz. Mar evek ota tanultam autodidakta modon a marketinget, hogy a zenekarunkat sikerre vihessem, kerestem a titkot. Tanultam egyetemen, diplomat szereztem belole (ami azert eleg jo osszegzo volt), kiolvastam 50000000 konyvet a marketingrol es kapcsolodo teruleteirol, a salestol kezdve a nemzetkozi protokollokig. Gyakoroltam zenekaron, zenekarokon, sajat dolgaimban es torekedtem, hogy a tudas a reszem legyen. Ereztem, hogy nagyon sokat tudok, megcsinalhatunk barmilyen jo zenekart, lehet a kulsonk is akarmennyire profi, menedzselhetjuk is magunkat 0-24ben es koncertezhetunk is orrverzesig, akkor sem erzem, hogy ettol az atlag hallgatonak kiemelt helyen jutnank eszebe, ha meglatja a nevunket (max egy szuk kornek).

Aztan leesett a tantusz. Epp neztem az Argo (Argo-akcio, Ben Affleck) cimu filmet, ami megtortent esetet dolgozott fel. Ez fontos. Ha kivancsi vagy filmre, imdb;)
Fimesekkent akartak cia-sok tuszokat kihozni iranbol. Es akkor hangzott el:
"- Van forgatokonyvunk, vannak szereploink, helyszineink, mutermunk, irodank, datumaink, kepregenyunk, de ettol meg elsore lekapcsolnak a hataron, nem eleg hiteles.
- Tudom mi kell! Sajtotajekoztato!"


Nekem itt esett le a tantusz. Ha csak te beszelsz magadrol, attol meg masok nem fognak. Ha mar masok is, az mar lehet erdotuz. Erre pedig legkezenfekvobb partner a sajto.
Na most az mar mas dolog, hogy a sajto mitol fog egyaltalan beszelni veled, de errol mar irtunk korabban. Ha megvillantasz egy kis schillinget, akkor jobb eselyekkel indulsz, de maradjunk abban, hogy sajtos kollegak szerint, hogy mirol fognak irni es mirol nem, annak titka: "amihez kedvem van".

Ervek-ellenervek ide:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése