2013. május 1., szerda

Mi.a.tuti.módszer?! ××× 1. rész ×××

Ha elemében volt a piárros vénám, akkor erre a címre felkapják a fejüket az emberek. Mivel tudtommal nincs piárros vénám, ezért jobb lett volna megkérdezni egyet. De most egy piárros ismerős sem ugrott be. Őszinte leszek, nem is nagyon gondolkoztam rajta. Meg igazából hiába a Marketingről szól ez a blog, ezzel a bejegyzéssel nem tervem 5000 lájkot szerezni. Ezért nem is erőlködöm a bejegyzés marketingjén. Reklámozásán. Ki fogom tenni arra a 3 db gyakran nézett csoportba, hogy megírtam ezt. És majd vkik elolvassák, akiknek - bízom benne - a hasznára fog válni. Megtehetném, hogy napi 1000 Forintért Facebook hirdetést vásárolok, ami széles szórással kb. napi 20 lájkot fog hozni, több időt szánva a célközönség célzására pedig néhánnyal többet. De mivel most épp telefonszámlát és UPC-t kell fizetnem, ezért nem szánok napi ezret a poszt reklámozására. Kis pénz kis lájk, nagy pénz nagy lájk. Most nem fogok belemenni a "targetálás" és az "edge-rank" részleteibe, de ha nem ismered ezeket a szavakat és érdekel a zenekarod jövője, tuti beírtad már a google keresőbe. Ezzel újabb előnyt szerezve magadnak azokkal szemben, akik nem olvassák ezt a blogot:D én meg azért írom le ezeket, mert később majd könyvet akarok kiadni belőle és addig elfelejtem. és hogy mondogathassam majd a krimóban a haveroknak, hogy "ééén megmondtam".
Most komolyan kíváncsi vagy miért írom ezt blogot? Mikor se írói tehetségem (bár a héten pont azt mondták, hogy a családommal folytatott kapcsolatomat blogba kéne önteni, mert megéri, mint a tékasztorik:) gratulálok neki, jó blogot ír. olvasom!), se újságírói gyakorlatom. Meg amúgy, mi a tökömet akarok kihozni ebből a posztból? - kérded.
Csak annyit szerettem volna kihozni (VIGYÁZZ, KÖZHELY-VESZÉLY): a marketing nem a teltházról szól, a menedzsment nem a kurvanagy pénzekről szól, a blogolás nem a sikerhajhászásról szól, az újságírás, a megmondás, a lájkgyűjtés, a facebook ad, a google ad nem az égből pottyant csodákról szól. Attól függetlenül, hogy mindenki megváltást ígér. A megváltás ott van benned: hogy mennyire akarod, hogy sikerüljön. Minek is kell sikerülnie? Annak, amibe belekezdtél? De miért kezdtél bele? Mert magadnak vagy másnak akartál megfelelni? Azt akarod látni, hogy te vagy a király, aki előtt 10000 ember áll VAGY azt, hogy 10000 ember adja neked azt az élményt, amit az arcukon lehet lemérni és úgy hívják elégedettség.

××× Folytatás holnap este ×××

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése