2016. február 6., szombat

"Ki vagyok, mit akarok, honnan jöttem és meddig juthatok?"

Irtam mar par bejegyzest ide. Hogy jo vagy rossz, azt mindig a kommentek dontik el. Azert igyekszem a realitas talajan maradni es pro/kontraval ervelni.

Az is teny, hogy osztotta mar irasom az Artisjus, amikor kotelessegemnek ereztem bevedeni oket fuggetlenkent egy nemileg egyoldalu kulsos cikk megjelenese kapcsan es volt, hogy studio kelt ki a sajat oldalan az otthon felvetelezos posztom miatt.
Kaptam marketinges szakembertol nyilvanosan dicsero szavakat es kert akusztikai anyagokkal foglalkozo ceg, hogy irjak vagy adjak elo a termekerol, de hidegzuhany is jott, hogy komolytalan vagy szubjektiv a nyelvezetem, az allasfoglalasom.

Szogezzuk le: ez hobbi. Ha olyanom van, hogy vmi kikivankozik belolem, akkor leirom. Nincs penzem belole es senki nem tamogat. Nem vagyok ujsagiro es nem is foallasban blogolok. Pont ezert nem olok nagy energiakat ebbe, ami gondolom latszik is. Ha vkinek hasznos vagy legalabb csak egy "masik szemszog", amit leirok, mar ertelme. A lajkokbol es a "koszi"-kbol ugy itelem meg, hogy egy darabig meg el kell turnotok engem:)

Azt sem tudom elmondani, hogy vilagsztar lettem volna, de meg csak profi zenesz sem vagy egetveroen kiemelkedo hangtechnikus. Akartam am en mindegyik lenni, csakhat...ketsegkivul nem tettem meg eleget ezek erdekeben. Ettol fuggetlenul az alapossagom szinten vezetett elismeresekhez ezeken a teruleteken is.

Kicsit mindig el voltam foglalva a szervezessel es sok ev utan kellett rajonnom, hogy azt tudom szivvel-lelekkel csinalni. A problemak megoldasa jobban elvonta a figyelmem az elobbi dolgok elol. Arra jutottam, hogy ebben tudom kielni az adottsagaim, hat mara inkabb csak ezzel foglalkozom. Zeneljenek a profi zeneszek, hangositsanak a hangmernokok, en inkabb csak biztositanam nekik a szorongasmentes kornyezetet hozza.

Tudom, hogy le kell szarni, de erdekel az emberek velemenye. Aztan az vagy foldhoz vag vagy meger egy leszarom-tablettat. Ebben nagy jelentosege van a hangnemnek, de azert a legrosszabbak is szoktak kapni egy eselyt, mielott vegleg leirom oket magamban:)


A vilag nagyot fordult, nehez eligazodni benne, hogy mi-jo-mi-rossz, de talan ez minden idoben igy volt es igy is lesz. Gyonyoruszep 1999-ben mar attol beszartunk 15-16 evesen, hogy vkinek marshall komboja volt. Lehet, hogy csak videki letunkre olyan messzinek tunt eljutni egy ilyenert, de megfelelt a megboldogult nagybratyo ndk-s, tuel csatis erositoje es a hozza fabrikalt ladaja, amirol basszus es az enek is szolt, meg a sokat probalt amati dob, atomjaira tort cinekkel es mar egy Vermona beszerzese akkora elorelepest jelentett, hogy azt hittuk mienk a vilag. Ma mar eleg csak bemenni egy hangszerboltba es ugyanennyi penzekert Marshall vagy egyeb nagy gyartok cuccait kapod meg. Mi az, hogy bemenni...otthon ulve a laptopodrol megrendelve hazhoz szallitjak barhonnan. Nagyot fordult a vilag, de ehhez kellett a technikai forradalom.

Mivel minden egy kicsit jobban elerheto, nagy a kinalat utvesztoje, egyszeruen elerhetoek a korabban elerhetetlen feltetelek, a regi manualis modszerek hatterbe szorultak. Mint pl egy zenekar strategiaja. A tudas es a valasztek pici illuzioba kerget, hogy mindent tud az ember es utana csak pislog, hogy de miert nem sikerultek a dolgok.

Ha te is ugy gondolod, legyen ez egy kis sziget, ahova visszaterhetsz, ha kicsit osszekuszalodtak a gondolataid es nekem is, hogy ha mar tul sok minden pereg a fejemben. Azt garantalom, hogy ha mar szamomra is ugy latszik, abbahagyom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése