2013. március 21., csütörtök

Van élet a közönyön túl?

Nagy dilemma úgy írni sok éves tanulásról és tapasztalatokról, hogy ne oldalak százait tegye ki:)
Biztos mindenki úgy van a saját szakmájával, hogy minden mindennel összefügg.

Na elég a nyavajgásból, kezdjük el vhonnan: Ezt a szakirodalom úgy hívja, hogy termékéletgörbe. Vagy termék életciklus görbe. Teljesen mindegy. Függőleges a bevétel, a vízszintes tengely az idő. Érdemes az alsót figyelni. (A képen nem látszik, igazából nem is fontos, de leírom a címszavakat: a mínusz oldal a kutatás, fejlesztés, piaci bevezetés. Később növekedés, érettség, értékcsökkenés, kihalás)

Látjuk mi történik? Be tudjuk helyettesíteni a saját helyzetünkbe? Próbaterem, hangszervásárlás, tanár kifizetése, stúdió, stb.? És amikor minden megvan, beléphetünk a piacra. Arról majd kicsit máskor...

Biztos vagyok benne, hogy sokan felhördülnek, hogy mekkora baromság ez, nem is a zenekarokra van kitalálva, mert itt soha nem lehet profitot szerezni ebből.

Az egész mai bejegyzésben csak kettőt szeretnék kérdezni:
1) Vannak olyan zenekarok, akik profitálnak Magyarországon a zenélésből?
2) Azok, akik profitálnak a zenélésből...vajon kihagyták az első lépést? Vagy csak megelégszik annyival a lelkünk, hogy "áhhh, nekik könnyű"?

A Te zenekarodnak a görbéje hogy mutat vajon ehhez képest? Nekem van egy tippem. Nem megy a vízszintes tengely fölé? Te mennyi időt szántál tervezésre? Megvolt a tudás a fejlesztési időszakban? Sose késő elkezdeni "megújítani" a menedzsmentünket. Elvileg a nagycégek tulajdonosai 7 évente leváltják a komplett menedzsmentet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése