2013. március 1., péntek

Mitől jó ma egy zenekar Magyarországon?

Tényleg, mitől?
Találkoztunk már azzal a kérdéssel, hogy "Úristen, erre a fosra hogy képesek ennyien elmenni?" vagy a "Ki tudja meghallgatni ezt a szart?" oder "Nagymutterom jobban eljátssza, tököm".
És mégis ők folynak a csapból? Nekik van "sikerük"?

Azért legyen kerek, ehhez még hozzácsapnám, hogy milyen sikerük van? Jól keresnek a zenéléssel? Jól érzik magukat, mert bár bevétel nincs, de 1000 ember előtt játszhatnak? Esetleg szép helyekre jutottak el kis ráfizetéssel?

Hogy is szokták mondani: Relatív?, Embere válogatja?
Szóval a magam szempontjából a fenti kérdéseket erősen szubjektívnek találom, úgyhogy azokra nem tudom a választ.

Azt viszont tudom, hogy tőlem általában azt kérdezték olyanok, akikkel együttműködtem, hogy
1) hány lájkotok van fészbúkon?
2) ebből mennyi jön el koncertre? milyen az aktivitásuk a FB-on?

Az én szemszögemből pedig azt kérdezném meg egy zenekartól:
1) van menedzsere és kommunikációs embere (sajtósa) a zenekarnak?
2) ők napi hány órát foglalkoznak a posztjukkal?
3) akik nem ezek a csapatban, azok tisztában vannak vele, hogy nem rajtuk fog múlni a közönség nagysága?

+1 ezekkel a pozíciókkal egyenesen arányos az arcok mérete?
Egyetértünk, hogy néhány rosszul kezelt helyzet sokat tud ártani a menedzsment munkájának (amíg nem sztár az ember)? ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése