Hogyan csináljunk óriásplakátot?
(tudom, hogy ponttt nem érdekel semmilyen marketingre éhes zenekart az óriásplakát, de ha nem írom le, mondom, hogy elfelejtem)
- a szlogen max 7 szóból álljon
- a plakáton max 3 elem szerepeljen (pucér csaj, szlogen, logo)
- a színvilág nem árt, ha a vállalkozás arculatán alapszik
- amit kommunikálni akarunk, mondanivaló szerint kövesse az adott nemzet olvasási irányát (itthon B-J) (ha először pucér csajt, majd szlogent, majd logót szeretnénk kommunikálni, akkor az elsővel nem a jobb-fent sarokból induljunk)
- LEHET humoros (ha belefér)
- legyünk tisztában vele: az óriásplakát CSAK figyelemfelkeltésre szolgál, ne ott írjuk le a termék műszaki paramétereit
- és természetesen esztétikus
Na jó, akkor már ebbe is menjünk bele.
.
.
.
Nem megyünk bele, elvesztettem a listát... Nem mintha olyan nagy vmi lenne, tudjátok ezek azok a
- Én szeretek inni. Te is? Lájk, ha igen.
- Én szeretek inni, mert ____ <- Fejezd be a mondatot!
- Én szeretek inni, mert a múltkor úgy betosztam, hogy véletlenül elkeveredtem a haverektől, belefutottam egy pucér csajba, aki bár nem akart nálam aludni, de ____ <- Fejezd be a történetet!
- megy ez még képregényes-szövegbubis formában is
- meg még van 1-2, de az nem tartozik ide. Részleteket találtok erről a Piackutatás irodalmakban.
Óóóóriási félreértés van sztem ezen lájkszerzések körül. Látok benne egy miértet, de nem hiszem, hogy az is a céljuk vele. De induljunk a kályhától.
Amikről az előbb beszéltünk, az kúúúúúúúúúúúrvára a Piackutatás "Projektív technikák" témaköre. Egy mondatban ez arról szól, hogy kérdezgetnek tőled hülyeségeket, de nem mondják meg mi a vége az egésznek... ilyenkor a te szokásaidat igyekeznek kiszűrni a közvetett kérdésekből.
Nos amikor látom a különböző kocsmák, picsalapok hasonló kérdéseit vmilyen csillivilli kép mellett, vhogy nem találom benne az értelmet, hogy épp milyen szokásokat akarnak megismerni. De mivel manapság divat a külföldi trendek nyúlása - ott látjuk az ilyen "Bebasztam. Te? Lájk, ha fáj a fejed.4" -, sztem nem tudja a magyar felhasználó, hogy ahonnan nyúlta, miért csinálták. Ez általában konkrét, jól megtervezett egy darab munkafolyamat a sok közül, nem holmi faszom adj egy lájkot baszakodás...
Közben hála az Égnek eltértünk a címtől, dehát...ilyen ha az ember csak hobbiból ír. Assszt hiszem soha nem fognak felvenni a Origohoz.
Na szóval a fenti kérdések szemelvények Projektív technikákból, amik a Piackutatás néhány pszichológiai eszközei a sok közül. Bízzunk abban, hogy válaszadáskor egy nagyobb piackutatás céljait szolgáljuk készséggel, mert az azt jelenti, hogy a magyar vállalkozó elkezdte használni azt a kibaszott eszét és a tanultakat. Én egyelőre nem látom ezt a fajta megújulást, de aztán lehet, hogy csak az ego beszél belőlem.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése