Na itt a csekklista (a "termék" szót helyettesítsd be a "zenekar"-ral):
- Eléggé ismert a termék létezése?
- Ismert a termék környezetbarát jellege? (környezetbarát szó helyettesítendő a zenekar vmelyik erősségével, mint pl rendkíüli színpadi só, de bármi, amit tudatni akartok a közönséggel)
- Hitelesek a környezetbarát jellegről szóló információk?
- Fontosnak tartják a környezetbarát tulajdonságot? (a hallgatók)
- A költség-haszon viszony elfogadható a hagyományos termékkel szemben? (ha úgy gondoljátok, vmivel kiemelkedtek a többi zenekar közül, akkor a pozíciótok visszacsatolódik az elismerésben is?)
- Vásárolják-e a környezetbarát terméket? (tehát kaptok-e meghívásokat)
Felmerül a kérdés: "mi van, ha nemleges válaszokat kaptam magamtól?"
Ha nem, akkor mit lehet/kéne csinálni? Gyakorlatilag bármit, ami szted előrébb viszi az ügyet, hogy egyre többen megismerjenek.
De majd legközelebb ezekre a kérdésekre is meglesz a válasz. Egy hátránya van, ha én válaszolok rá, hogy az nem zenekarra szabott válasz. Körtét is nehéz almaként eladni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése