2013. május 2., csütörtök

Mi.a.tuti.módszer?! ××× 2. rész ×××

És az előbbi sok közhely után jöjjön a megoldás. Visszamentünk a közhely szintre, megjártuk a szánalmak poklát, amire minden ember azt mondja, "mi vagy te, kibaszott Coelho?!", amire bárkinek első hozzászólása, "majd a termék eladja magát mi, hol élsz faszkalap a 30-as években?", mindezt azért, hogy felépíthessük a blog témáját.
Amikor őszintén azt mondják nekem, hogy jó volt a bejegyzés, amikor meglátom a FB-on, hogy "Gergely Gál likes your post in ...", akkor elpirulok. Ezt hívják "dícséretnek", amit pedig szeret kapni az ember. Nem kell nekem a szar duma, mindannyian ugyanabból vagyunk, kurvára szeretjük a dícséreteket. Meg az őszinteséget is;). Ekkor az embernek még ha csak egy századmásodperce is, de kikapcsol a sanyarú világunk és minden jó és rózsaszín (majd a következő századmásodpercben meglátja, hogy XY invited you to his event... és vége). Amikor megbecsüli vki, amit csinálsz, az abban a kis időben a "vevőd". Lehet, hogy holnap már nem lesz az, mert meglátta vhol az ellenkezőjét és elpártol. Az emberek változnak, főleg mert tanulnak. Vagyis fejlődnek. Vmerre. Amikor pedig visszajönnek hozzád, az pedig a "tapasztalat":) Már ha őszintén az elégedettségükért dolgozol. Amikor elértük magunkban, hogy szeretnénk kiszolgálni vkinek az igényét (amiről jó tudni, hogy tényleg az igénye-e vagy csak rá akarjuk erőltetni kapzsiságból), na akkor jön a Marketing és Menedzsment és Pénzügyi és a satöbbi tudomány. De azok (ellenérzést válthat ki!) egzakt tudományok, bármelyik vállalkozni szándékozó ember által rövidebb vagy hosszabb idő alatt megtanulható. Az őszintén a mások érdekeit nézni. Az már vmi más.

És végül a tuti módszer: vevőközpontúság. Hiszen a Marketing sem tud mit kezdeni a szar termékkel. Azokban a körökben, amikben én mozgom, a kisebbek marketingje (KKV Marketing), abban biztosan nem. Ha lenne sok pénzünk reklámra, akkor nem olvasnád ezt a blogot:)

Még mindig felmerülhet a kérdés, hogy hol itt a Marketing, a megváltás tudománya? Csak prédikálásokat hallunk..

Amiket leírok, azok sose azoknak fognak szólni, akik jobban tudják nálam a szakmát (ténylegesen vagy vélten). Sose azoknak fognak szólni, akik azt gondolják, hogy megmondom, hogyan lesz munka nélkül holnapra +10000 lájkja. Sosem azoknak fog szólni, akik azt reagálják rá, hogy semmi újat nem mondtál.
Ez a blog mindig és mindig, meg egy picit mindig azoknak fog szólni, akik NEM tudják, hogy "most aztán mi a faszt csináljak?!".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése